• Gratis verzending v.a. € 30,-
  • Persoonlijk contact en advies op maat
  • Uit voorraad leverbaar
  • Dagelijks verzending

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland: 
Voor bestellingen tot €30,- bedragen de verzendkosten €2,95.
Bestellingen vanaf €30 worden gratis verzonden. 

België:
Voor bestellingen tot €30 bedragen de verzendkosten € 2,95.
Bestellingen vanaf €30 worden gratis verzonden.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Vooruit betalen:
U kunt het bedrag overboeken op ons rekeningnummer. Zodra de betaling bij ons binnen is wordt uw bestelling verzonden.

Internetbankieren:
Alle betalingen worden veilig verwerkt door MultiSafePay, onze betalingsprovider. U heeft afhankelijk van uw land de volgende betaalopties:

  • IDeal
  • Bankcontact
  • Belfius
  • KBC
  • American Express
  • Mastercard
  • Visa

Overige betaalopties:

  • Apple Pay
  • Klarna, klik hier voor de algemene voorwaarden van achteraf betalen via Klarna.
  • Paypal
Zijn alle artikelen voorradig?

Wij streven ernaar dat alle artikelen voorradig zijn, echter kan het voorkomen dat een artikel uitverkocht of tijdelijk niet leverbaar is. U vindt deze informatie altijd op de pagina van het betreffende product.

Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?

Nadat u de bestelling via de webshop hebt ingegeven, ontvangt u van ons de orderbevestiging per e-mail.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Alle bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur geplaatst en betaald zijn worden dezelfde dag verstuurd.

Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Onze verzendpartner PostNL komt op werkdagen om 16.00 uur alle bestellingen bij ons ophalen. In de regel wordt uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen bezorgd.

Kan het pakket afleveren worden op een vooraf afgesproken plek?

Zodra het pakket door de vervoerder gesorteerd is kunt u via de track & trace code die u van ons ontvangen heeft aan de vervoerder toestemming geven indien u wilt dat het pakket op een vooraf afgesproken plek wordt afgeleverd. Dit dient dan een veilige, overdekte locatie rond het afleveradres te zijn.

Let op: U dient hiervoor een account te hebben bij de vervoerder.

Kan ik een bestelling afhalen bij een PostNL servicepunt?

Ja, u kunt uw bestelling naar een PostNL servicepunt of pakketautomaat laten sturen (pakjesgemak).

Optie 1:

Zodra het pakket door de vervoerder gesorteerd is kunt u via de track & trace code die u van ons ontvangen heeft een alternatief afleveradres kiezen zoals een servicepunt of een pakketautomaat.

Optie 2:

Tijdens het bestellen: vul op de afrekenpagina bij onderdeel “verzendadres” uw eigen gegevens / adres in, vul bij “voeg een notitie toe” het adres van het gewenste servicepunt in.

Let op: Als u het pakket ophaalt bij het servicepunt dient u zich te legitimeren met een paspoort, rijbewijs of identiteitskaart.

Is het ook mogelijk om een product bij jullie af te halen?

Ja, dit is mogelijk bij ons centraal magazijn in Terneuzen. Let op dit kan alleen als u hier vooraf een telefonische afspraak voor heeft gemaakt.

Hebben jullie ook een nieuwsbrief?

Nee, wij werken niet met een nieuwsbrief of een andere vorm van mailing. U ontvangt van ons alleen een e-mail met een overzicht van uw bestelling en een mail zodra uw bestelling verstuurd wordt.

Wilt u op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen dan kunt u de blog berichten volgen op onze website of via onze facebook of instagram pagina.